هدف ما از تولید دو نسخه(رایگان و تجاری) افزونه تیکت پشتیبانی، رفع نیاز کاربران عزیزمون هست.
یعنی یکسری از دوستان قطعا محصولاتی دارند که دارای پشتیبانی رایگان هست و صرفا در ساعات خاصی از شبانه روز و به صورت نامحدود در خدمت مشتری هاشون هستند، بنابراین افزونه نسخه رایگان تیکت پشتیبانی علاوه بر این پاسخگوی نیاز آنها دارای امکانات زیر نیز می باشد.
-
- ایجاد پشتیبان برای هر بخش
- تعریف دپارتمان های مختلف
- قابلیت مفید ساخت سوالات متداول(FAQ)
- هماهنگی کامل با ووکامرس برای پشتیبانی محصولات
- امکان فعال سازی ارسال ایمیل به کاربران و پشتیبان
- جستجو در تیکت ها
- آژاکس بودن تمام قسمت ها
- انتخاب آیکون شناور تیکت پشتیبانی
- امکان بارگذاری فایل در تیکت و امکان حذف آنها توسط مدیر
واما خبر مهمتر ویژه کسب و کارهایی که نیاز به سیستم پشتیبانی قدرتمندی دارند
یکسری از دوستان ما هستند که در سیستم پشتیبانی نیاز به پارامترهای مهمتری دارند، یا بهتر بگم اگر فکر می کنید لازمه ی بهتر شدن کسب و کارتان داشتن پشتیانی قوی و کنترل شده است، به پیشنهاد ما امکانات زیر را در سیتسم پشتیبانی خود مهم بدانید و درکسب و کارتان پیاده کنید.
دقیقا پارامترهایی که ما بهشون فکر کردیم و در افزونه تجاری تیکت پشتیبانی برای شما عزیزان لحاظ کرده ایم.
-
- محیط کاربری و مدیریت بسیار زیبا و کاربر پسند
- هماهنگی کامل با ووکامرس
- امکان تعیین محدودیت زمان و تعداد تیکت (ووکامرس)
- اطلاع رسانی پیامکی ، تلگرامی و ایمیلی
- امکان تمدید پشتیبانی توسط کاربر
- ساخت دپارتمان با اجبار انتخاب محصول
- هماهنگی کامل با افزونه دکان
مقایسه تصویری افزونه تیکت پشتیبانی در دونسخه رایگان و تجاری
سلام وقتتون بخیر باشه .
۱.پروفایل رو میتونیم تعداد فیلدهاشو اعم از نام فامیل ادرس و… ایجاد کنیم ؟
۲.ورود و عضویت رو میتونیم از ایمیل به شماره همراه و … تغییر ایجاد کنیم ؟
۳.محدود سازی تیکت رو میتونیم بر اساس تیکت های بسته شدی قرار بدیم ؟ ۳ تا تیکت بسته شده دیگه نتونه کسیتیکت بزنه؟
سلام
با خرید نسخه پنل کاربری
این افزونه تجاری است یا رایگان در پنل ؟
با سلام و عرض ادب
نسخه رایگان است ، در صورت خرید افزونه پنل کاربری برای نسخه تجاری 30 درصد تخفیف ارائه میشه
من افزونه رو از ژاکت خریدم
این 30 درصد رو چطور باید استفاده کنم؟
با سلام
برای دریافت کد تخفیف لطفا تیکت ارسال فرمایید